Get WILDFIT™

Get Food Freedom

Wat voedingsadvies en gezondheid betreft werk ik als gecertificeerd WILDFIT coach actief samen met WILDFIT en vanzelfsprekend leef ik zelf ook volgens de WILDFIT principes.

Het WILDFIT traject

Je kan zoals vele mensen voor een korte periode een verandering aanbrengen in je eetgewoonten, dit is echter NIET wat het je in het WILDFIT traject leert en doet.


Het woord “dieet” betekent van oudsher “levenswijze”. Door middel van het WILDFIT 90 dagen traject, wordt er dan ook daadwerkelijk een duurzame en blijvende verandering in jouw levenswijze en je keuzes rondom voedsel gecreëerd.

Lees hieronder hoe, en wat je kunt verwachten.

Blijvende en totale voedselvrijheid

Veel diëten of programma’s zijn gebaseerd op strikte vereisten en richtlijnen die exact moeten worden gevolgd – OF ANDERS …
Bij WILDFIT geloven we dat deze benadering mensen leert om voedsel te vrezen, in plaats van hen te helpen voedsel te kiezen dat zowel lekker als qua voedingswaarde gezond is. 
WILDFIT gaat niet zozeer over het weglaten maar meer over het toevoegen van de goede dingen. Wil je af en toe een glaasje wijn drinken of een stukje kaas eten, dan laten we jou zien hoe je dat op een gezonde manier doet. Dit is geen tijdelijk dieet waarop je in- en uitstapt. 
WILDFIT is een levensstijl, bedoeld om jou op je best te laten voelen, zonder beperking of straf. WILDFIT gaat over vrijheid. Alleen en altijd vrijheid. 

Beheers je mindset

Een van de belangrijkste componenten van WILDFIT heeft verrassend genoeg niets met eten te maken, maar gaat over je mindset. 
Naast belangrijke voedingsinformatie en kennis, leert WILDFIT jou hoe je de behoefte aan wilskracht kunt elimineren. 
In plaats van je te vragen om tegen het verlangen naar bepaald voedsel te blijven vechten, legt WILDFIT de nadruk op moderne mentaliteit en gedragsveranderingstechnieken waardoor je uiteindelijk van deze verlangens bevrijd bent. 
Het gevoel hebben de controle te verliezen over bepaalde voedselproducten, is namelijk geen natuurlijke menselijke eigenschap. 
WILDFIT laat je zien hoe je je gedachten en patronen over eten onder de knie kunt krijgen, zodat je de controle hebt over elke voedingskeuze die je maakt.

Wil je snel gaan, ga dan alleen.
Wil je ver gaan, ga dan samen!

Deze oorspronkelijk Afrikaanse uitdrukking of wijsheid zegt het eigenlijk al, wil je snel iets even doen dan is het beter dit alleen te doen.
Maar wil je daarentegen ver en echt iets bereiken, kun je beter samen zijn. 
Bij WILDFIT weten we op basis van ervaring dat deze wijsheid vaak klopt. 
Het traject is dan ook zo ingericht, dat je altijd (via een Facebookgroep) in contact kan staan met je coach en je medecursisten.
Hier worden ideeën, recepten en tips gedeeld, vragen beantwoord, maar vooral ook successen en moeilijke momenten gedeeld.
Daarnaast is er wekelijks een online coaching met je coach en de andere deelnemers. 

Niet sporten

Als frapperend WILDFIT coach zal ik nooit, maar dan ook nooit, iemand aanmoedigen om niet te sporten.
Ik geloof dat sporten bijdraagt aan een gezonder en langer leven.
De meeste mensen denken echter dat lichaamsbeweging de belangrijkste sleutel is om hun lichaam te veranderen, maar dat is het in feite niet.
Het gaat bijna altijd om de voedselkeuzes die je maakt, en daarom richt WILDFIT zich vooral op deze keuzes, mindset en kennis.

Wil je nu reeds persoonlijk advies over frapperend WILDFIT, wacht dan niet langer en neem vandaag nog contact op met mij voor een vrijblijvend gesprek …

Voor nog meer online info, hieronder de link naar de officiële WILDFIT website.

(https://getwildfit.com/)

Ik ben op 4 januari 2021 gestart met mijn eerste groep van 9 mensen, zij hebben de gedragsveranderingen gemaakt die nodig zijn voor echte voedselvrijheid, zij hebben de echte rijkdom en dat is een betere gezondheid bereikt. Lees hieronder meer in hun testimonials.

Testimonials

Axel & Wella (een koppel van rond de 50 jaar dat het 90 dagen traject samen heeft gevolgd)

a. Waarom ben je met WILDFIT begonnen?
We hebben ons aangemeld voor WILDFIT omdat we een gezonder en fitter leven wilde.
We wilden ons beter voelen en en we merkten dat ons dat alleen niet ging lukken.


b. Wat had je voor het begin van het 90 dagen traject verwacht?
Wat we verwachten van de uitdaging was dat we ons beter gingen voelen en wat lichaamsgewicht gingen verliezen.

c. Hoe heeft WILDFIT u het meest geholpen?
WILDFIT heeft ons leven veranderd door ervoor te zorgen dat we ons goed blijven voelen en dat we gezonder kunnen eten zonder honger te moeten hebben.

d. Wat was je grootste aha-moment / doorbraak en wanneer heb je het gekregen?
Ons grootste aha moment was toen we merkten dat de kilo’s eraf vlogen en dat we sommige medicatie konden laten !

e. Wat is uw algehele ervaring met WILDFIT, nu je klaar bent ?
Onze algemeen ervaring met de WILDFIT uitdaging is de manier waarop we nu naar de voedselindustrie kijken. Voor we aan de challenge begonnen gaven we daar weinig aandacht aan .

f. Wat ga je anders doen na deze ervaring?
Deze ervaring heeft me het meest geholpen met de manier waarop we ons gewicht en gezondheid onder controle kunnen houden. We gaan anders koken en meer aandacht besteden aan wat we eten en drinken.

g. Als de persoon die dit nu bekijkt, zich afvraagt of het de moeite waard is om te gaan … wat zou je dan zeggen? ’’
Als je dit nu aan het bekijken bent raad ik u aan om zeker eens een challenge mee te doen. Het is zeker de moeite waard !

h. Vertel me eens over de eerste keer dat je het resultaat van dit programma voelde
De eerste keer dat ik de impact van dit programma voelde, was toen we plots meer energie kregen en ons veel beter voelden !

I. Beschrijf deze WILDFIT in één zin ’’
De WILDFIT-uitdaging van 90 dagen is zeker de moeite waard, een echte aanrader !!!

j. Beschrijf WILDFIT in één woord ”
Leerrijk !

k. Zou je WILDFIT aanbevelen aan de persoon die deze video nu bekijkt? ’’ En zo ja … waarom?
WILDFIT is zeker aan te raden, omdat het doeltreffend is .
Het is geen dieet , enkel een ander manier van eten .

Afsluitende vraag
Is er nog iets dat je wil delen met de persoon die dit nu bekijkt?

NIET TWIJFELEN, ZEKER DOEN !!!

———————————————————————————————————————————–

Kris (Man van rond de 50 jaar die het 90 dagen traject samen met zijn partner Cindy heeft gevolgd)

a. Waarom ben je met WILDFIT begonnen?

Ik heb me aangemeld voor de WILDFIT omdat Hans al vele jaren een vriend is die het concept heeft uitgelegd vanaf de eerste dagen dat hij zelf actief op zoek was naar een gezonde levensstijl. Zijn toewijding om alles op te zoeken en te lezen over wat echt is en onderbouwd is, heeft ons (mijn vriendin en ik) geïnspireerd om de uitdaging aan te gaan toen Hans ons vertelde dat hij zich wou bijscholen tot Wildfitcoach.’’ Het feit dat er een effectieve begindatum werd vooropgesteld, en ook een einddatum van het ganse traject heeft ons zeker ook doen beslissen om op de uitnodiging in te gaan. Zo was er altijd de mogelijkheid om er nadien ook gewoon mee te stoppen, mocht het niet voldoen aan onze verwachtingen.

b. Wat had je voor het begin van het 90 dagen traject verwacht?

In het begin verwachtte ik dat het vooral een dieet zou zijn, waardoor ik op een begeleide manier van mijn overtollige kilo’s kon af geraken.  In het verleden heb ik al op verschillende manieren geprobeerd om dat te doen, met wisselend succes, maar het resultaat was nooit blijvend. Het moest dus iets zijn dat op een totaal andere manier werd opgevat dan gewicht te verliezen door je eetgewoontes te veranderen of veel te sporten.

WILDFIT moest mij er dus bewust van maken om een gezonde levensstijl aan te nemen, om een gezonde geest in een gezond lichaam te krijgen.

c. Hoe heeft WILDFIT u het meest geholpen?

WILDFIT heeft mijn leven veranderd door de aanpak van het traject. De video’s zijn niet echt zo mijn ding, omdat ik de Engelse taal onvoldoende beheers om dat allemaal goed te kunnen volgen en begrijpen, maar de groepsgesprekken via conference-calls waren wel interessant. Bepaalde mensen van de groep kende ik al langer, maar ook bij de nieuwe mensen had ik het gevoel dat we meestal wel op dezelfde lijn zaten. De eerste 2 weken elke dag in overleg met de ganse groep en daarna nog 2x per week, was vaak een goeie stimulans. De laatste week ook elke dag, was misschien wel iets te veel, want dan moet je niet zo veel meer bijleren. Van jezelf zie je misschien niet altijd de veranderingen die optreden, maar tijdens die groepsgesprekken zie je dat wel bij de andere mensen van de groep. ’’

d. Wat was je grootste aha-moment / doorbraak en wanneer heb je het gekregen?

Mijn grootste aha-moment was na een 2-tal weken, als je voor het eerst geconfronteerd wordt met het weglaten van bepaalde ingrediënten. Vooral brood en aardappelen, waren zo ingeburgerd in mijn eetpatroon dat ik mij geen leven zonder kon voorstellen. Dat er voor de meeste van die voedingswaren ook perfecte alternatieven bestonden, kon ik mij niet voorstellen. En veel van die alternatieven bleken even lekker te zijn, dus dat geeft dan weer de motivatie om de alternatieven te blijven gebruiken. ’’

e. Wat is uw algehele ervaring met WILDFIT, nu je klaar bent?

Mijn algemene ervaring met de WILDFIT 90 dagen-uitdaging is dat iedereen dit traject kan afleggen zonder een honger- of dieetgevoel. Het draait in eerste instantie om je eigen lichaam in 90 dagen beter te leren kennen, zodat je na het traject zelf kan bepalen wat je er van meeneemt. Voor de meeste ongezonde voedingsmiddelen zijn er perfecte alternatieven die vooral gezonder voor je zijn en dus geen moeite kosten om je daaraan aan te passen. Je bepaald ook zelf nog steeds wat je eet in de wetenschap of dit gezond is of niet. Zolang je jezelf er maar bewust van bent dat bepaalde voedingsmiddelen minder gezond zijn en dus ook maar sporadisch eens op je menu staan.

Ik heb vooral onthouden dat het niet zo belangrijk is hoeveel je in je mond stopt, of hoe dikwijls, maar vooral wat je erin stopt. Het zijn niet de smaakmakers, maar de nutriënten die het verschil maken. ’’

f. Wat ga je anders doen na deze ervaring?

Deze ervaring heeft me het meest geholpen met winkelen. Wat je niet in de winkelkar legt, kan je ook niet opeten. Voor je iets in het karretje legt, lees je best eens de ingrediëntenlijst. Suikers geven meestal maar een smaak aan datgene wat je kan kopen, maar een gelijkaardig product zonder kan even lekker zijn. Dus waarom zou je dan niet voor het alternatief gaan.

Ikzelf heb weinig tot geen lichaamskwaaltjes. Ook niet voor WILDFIT. Dus daarover kan ik weinig feedback geven. Voorlopig heb ik ook nog geen “protestacties” ondervonden van mijn lichaam, als ik dan toch eens een keertje zondig tegen de filosofie achter WILDFIT.

g. Als de persoon die dit nu bekijkt, zich afvraagt ​​of het de moeite waard is om te gaan … wat zou je dan zeggen? ’’

Als je dit nu aan het bekijken bent zoek niet naar een reden om het uit te stellen, om een gezondere levensstijl aan te nemen. Wees realistisch in je doelstellingen en ga de uitdaging aan om het 90 dagen vol te houden. Moeilijk is het zeker niet. Het lijkt mij wel aangenamer wanneer je dit samen met je partner kan doen, zodat je met eenvoudige gerechten (en geen aparte potjes) toch goed en gezond kan eten. Je kan dan ook samen evolueren naar een gezonde levensstijl en variatie in het weekmenu.

h. Vertel me eens over de eerste keer dat je het resultaat van dit programma voelde

De eerste keer dat ik de impact van dit programma voelde, was na een 3 à 4 weken. Je neemt afstand van oude eet- en drinkgewoontes en vervangt die producten door de gezonde variant. Je ontdekt nieuwe groenten en fruit, die ik voordien nog nooit gegeten had, terwijl ze ook gewoon te verkrijgen zijn in de supermarkt.

Het veelvuldig drinken van water zorgt ervoor dat je haast nooit in de problemen komt met een hongergevoel. De weegschaal begint dan ook resultaat op te leveren, wat toch motiverend werkt als dat een belangrijke doelstelling is.  Een eerste mijlpaal is in zicht: weer onder de drie cijfers .

Als gewichtsverlies een belangrijke factor is voor je keuze, dan zijn de weken waarin men naar diepe lente overschakelt (lees: vooral groene groenten) de meest interessante, maar ook de zwaarste. Want groene groenten zijn voor mij niet het lekkerste gerecht.

I. Beschrijf deze WILDFIT in één zin ’’

De WILDFIT-uitdaging van 90 dagen is haalbare manier om je ongezonde leef- en eetgewoontes te veranderen

j. Beschrijf WILDFIT in één woord

Levenswijze

k. Zou je WILDFIT aanbevelen aan de persoon die deze video nu bekijkt? ’’ En zo ja … waarom?

Ik zou dit programma zeker aanbevelen omdat ik er dan vanuit ga dat de mensen die dit bekijken op zoek zijn naar een oplossing voor een lichamelijk probleem (overgewicht of kwaaltjes) en hier dan een perfect alternatief vinden voor allerlei diëten die meestal tot een jojo-effect leiden.  WILDFIT is geen dieet, maar eerder een levenswijze, waarin duidelijk wordt aangeleerd waarom bepaalde voedingsmiddelen ongezond of onnodig zijn voor ons lichaam en waarom andere voedingsmiddelen dan weer noodzakelijk zijn. ’’

Ik had mij als doel gesteld om 16,5 kg te vermageren. Na 90 dagen zat ik op 14 kg, maar toch ben ik niet ontgoocheld, omdat ik mijn doel niet had gesteld op die 90 dagen. Op de 91ste  dag werken we gewoon verder aan dit doel.

Afsluitende vraag

Is er nog iets dat je wil delen met de persoon die dit nu bekijkt?

Blijf vooral kritisch nadenken over de informatie die je krijgt, want wij leven in de rijke westerse wereld en niet in de jungle. Feesten en vakanties maken nu eenmaal deel uit van onze samenleving. Je moet ook respect hebben voor het onbegrip van de mensen die zich afvragen waarom je ervoor kiest om neen te zeggen tegen “de dingen des levens”. Maar laat je hier zeker niet door ontmoedigen. De voedselvrijheid en de kennis die WILDFIT mij bracht nemen ze mij niet meer af.

———————————————————————————————————————————–


Maandag 5 april startte ik met een nieuwe groep van 5 mensen, ik ga hen blijven helpen, steunen en coachen, om tijdens het WILDFIT 90 dagen traject, de gedragsveranderingen te maken die nodig zijn voor echte voedselvrijheid, op naar echte rijkdom en dat is een betere gezondheid.

Maandag 26 juli start ik met een nieuwe groep mensen, wil jij deel uitmaken van deze groep en/of meer detail info stuur mij dan een bericht of laat je naam achter op deze website bij contact en ik bel of mail jou terug om iets af te spreken !!!

Optie 1 – Frapperend WILDFIT groep coaching – WILDFIT 90 dagen traject – 770€

Optie 2 – Frapperend WILDFIT groep coaching – WILDFIT 90 dagen traject – 270€ / maand x 3

Inhoud Optie 1 en 2

Online “Self-Guided” training met WILDFIT Video’s van WILDFIT oprichter Eric Edmeades + groepscoaching

  • Het WildFit 90 Dagen Traject
  • Online dagboek & Success Tracking Tools
  • Dagelijkse Inspiratie Tips
  • Wekelijks veel gestelde vragen overzicht
  • Living WildFit eBook
  • 28 Groeps Zoom Coaching Calls met Hans – (Waarde 2000€)
  • Private Facebook Groep met interactie, vele recepten alsook nuttige tips en tricks
  • Dagelijks Q&A’s via Facebook Messenger of WhatApp indien je vragen hebt
  • Private online locatie met al de opgenomen Zoom Coaching Calls met “lifetime access”
  • Exclusieve Facebook Alumni Groep   

Optie 3 – Frapperend WILDFIT 1 op 1 coaching – WILDFIT 90 dagen traject – 1370€

Optie 4 – Frapperend WILDFIT 1 op 1 coaching – WILDFIT 90 dagen traject – 470€ / maand x 3

Inhoud Optie 1 en 2

Online “Self-Guided” training met WILDFIT Video’s van WILDFIT oprichter Eric Edmeades + 1 op 1 privé coaching

  • Het WildFit 90 Dagen Traject
  • Online dagboek & Success Tracking Tools
  • Dagelijkse Inspiratie Tips
  • Wekelijks veel gestelde vragen overzicht
  • Living WildFit eBook
  • 28 Groeps Zoom Coaching Calls met Hans – (Waarde 2000€)
  • Private Facebook Groep met interactie, vele recepten alsook nuttige tips en tricks
  • Dagelijks Q&A’s via Facebook Messenger of WhatApp indien je vragen hebt
  • Private online locatie met al de opgenomen Zoom Coaching Calls met “lifetime access”
  • Exclusieve Facebook Alumni Groep   
  • Eén maand Living WILDFIT Support van Hans na het 90 dagen traject om ervoor te zorgen dat je het “momentum” van het programma goed opneemt in je dagelijkse leven – (Waarde 500€)
  • Eén maand Living WILDFIT lidmaatschap (https://getwildfit.com/living-wildfit/)